Volledige controle over documenten
Alle belangrijke documenten, altijd binnen handbereik!
Of het nu gaat om loonstroken, jaaropgaven of andere belangrijke documenten van medewerkers: in Clever hebben ze altijd toegang tot alle belangrijke informatie.
Documenten
Zoeken naar documenten is verleden tijd
De loonstrook bekijken, arbeidsovereenkomst doornemen of de jaaropgave erbij pakken bij het doen van de aangifte inkomstenbelasting? Wel zo fijn als medewerkers snel en eenvoudig de juiste documenten kunnen vinden. Geen gedoe meer met het zoeken naar oude e-mails met deze documenten of het doorzoeken van stapels papieren. Met Clever zijn alle documenten netjes georganiseerd en gemakkelijk toegankelijk.
Documenten
Nog meer voordelen door de koppeling met Qwoater
Heb je Loket.nl gekoppeld aan Qwoater*? Dan ervaar je nog meer voordelen. Documenten kunnen automatisch gegenereerd worden en ter ondertekening aangeboden worden aan je medewerkers. Zodra de documenten klaar zijn, worden ze direct weergegeven en opgeslagen in het Clever-account van medewerkers. En wat betreft bewaar- en vernietigingstermijnen? Ook daar hoef je je in Clever geen zorgen over te maken. Dankzij de koppeling tussen Loket.nl en Qwoater zijn deze termijnen automatisch ingesteld.
*Om gebruik te maken van documentgeneratie is Qwoater als externe module nodig.
Clever zelf ervaren?
Ontdek hoe Clever jouw werkdag kan optimaliseren en jouw HR-processen naar een hoger niveau kan tillen! Klaar om het verschil te ervaren?