Jouw digitale HR-assistent

'Mijn assistent' is er. Altijd.

Met Clever heb je jouw ideale collega gevonden. Dé collega die vragen van medewerkers beantwoordt en jou daarmee ontlast.

 

 

 

Digitale HR-assistent 'Mijn assistent' van Clever, met 24/7 beschikbaarheid en snelle antwoorden via chat.
Clever's digitale HR-assistent helpt medewerkers bij declaraties, 24/7 beschikbaar voor ondersteuning.

Mijn assistent

Onderbrekingen zijn verleden tijd

Heeft een medewerker een vraag? Natuurlijk beantwoord jij hem graag. Maar de dag vliegt voorbij, en met al die vragen wordt het werk er niet minder op. Clever staat 24/7 klaar om vragen van medewerkers te beantwoorden. Wanneer jouw medewerkers hulp nodig hebben bij het indienen van een verlofaanvraag of het declareren van een zakelijke uitgave: onze assistent zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Zonder dat er bij jou aangeklopt hoeft te worden met vragen. Fijn voor jou, fijn voor medewerkers.

Mijn assistent

Slim declareren met ‘Mijn assistent’

Eén van die HR-zaken waar regelmatig vragen om de hoek kijken, is het indienen van declaraties. Welke informatie moet er allemaal ingevuld worden? En (hoe) moeten bonnetjes bewaard worden? Met de digitale assistent in Clever hoeven jij en je medewerkers geen zorgen meer te hebben over het bijhouden van bonnetjes en het invullen van ingewikkelde formulieren. Onze intuïtieve interface maakt het gemakkelijk om alle uitgaven in één overzicht te zien en snel te declareren wanneer het uitkomt.

Hoe het werkt? Eigenlijk heel simpel! Medewerkers maken een foto van bonnetjes of uploaden digitale kopieën naar onze applicatie. Vervolgens begeleidt de assistent medewerkers stap voor stap bij het invullen van de benodigde informatie en het indienen van declaraties. Geen gedoe meer met het zoeken naar verloren bonnetjes of het ontcijferen van onleesbare bedragen. Met Clever is alles perfect georganiseerd en toegankelijk.

Clever's HR-assistent helpt bij het eenvoudig indienen van declaraties en staat 24/7 klaar voor vragen.
Clever's HR-assistent biedt real-time ondersteuning bij verlofaanvragen en toont actueel verlofsaldo.

Mijn assistent

Real-time ondersteuning bij verlof aanvragen

Bij het aanvragen van verlof, kunnen medewerkers ook tegen de nodige vragen aanlopen. Hoeveel verlof is er nog beschikbaar? Wat voor verloftype moet er geselecteerd worden? Geen zorgen, Clever geeft antwoord op deze vragen, zodat deze niet meer bij jou terechtkomen!

Medewerkers hebben altijd inzicht in hun actuele verlofsaldo. Wil een medewerker een verlofaanvraag indienen, maar graag rekening houden met collega’s? Medewerkers kunnen direct zien welke collega’s al vrij zijn in de periode van de verlofaanvraag. Dit bevordert transparantie en zelfstandigheid binnen de organisatie.

Zijn er verder vragen? De assistent in Clever staat altijd klaar voor jouw medewerkers! Met snelle en accurate antwoorden kunnen medewerkers zich snel weer focussen op hun taken, zonder dat deze vragen bij jou belanden. Dit zorgt voor een gestroomlijnd proces en vermindert de administratieve last voor het HR-team.

Meer informatie?

Laat je gegevens achter en onze collega’s nemen zo snel mogelijk contact met je op!